Friday, July 21, 2006

Just a new post!!

I have been on training all week along this week. It is a good one but funny thing is that it was just two of us in the class. It shows how much money they make on these trainings that even with two students, it is still worth it to perform the class. The thing is the other student did not show up yesterday and today so it is a one to one class for me. It reminds me of when I was back in Iran and had a private teacher for English !! Any way I am learning new things and it is all paid through my work, which is very good.

The things that is all over the news these days is war between Hezbollah and Israeli. I really don't get it why these idiots are not stopped (I mean both side), the innocent people get killed and no one really cares. After thousands of years that human beings have been involved with wars, in 21st century don't they get it that war is wrong. Of course they know it is wrong but if they stop war, how they can remain powerful and how they sell guns and war equipment! and how they take control of other countries resources?? this is a very sad fact that they look for excuses to start war and kill innocent people just to cover their own benefits, politically and economically!! I wish UN was more powerdul and could stop all these crab!!

The other thing that was my in mind and I wanted to talk about is that I am more sensitive these days withought any specific reason. I get easily angry, although in general I become angry fast but I am worse these days, any little thing can make me explode. I feel bad and i want to stop myself from being angry. I should become more calm and more patient. may be read some books about this subject will help me. I need to relax more. I have a very busy life and not enough time for myself!! OK, enough nagging, I will work on myself and will get better!!

2 Comments:

Blogger Jan said...

Hi Ocean,
about Israel-Lebanon I got the same feeling.
Getting angry with no obvious reason, don't blame anybody. Take some more sleep or relax a little.

How is potty training. Is your son doing well? How is life? I think it's a bit rush hour there. In traffic most accidents happen then, so take care, go with the flow but pay attention.

bye, Jan

10:46 AM

 
Anonymous Anonymous said...

حرف های شما انگار معجزه کننده است، البته بزار بگم چرا من مجذوب میشم ... نمیدونم که این مربوط به من میشه یا به ایرانی بودنم ولی من هیچ وقت نمیتونه ساده نگاه کنم و ساده حرف بزنم ساده نتیجه بگیرم و ساده عمل کنم همیشه دچار پیچیدگی هایی میشم که سررشته امور رو از دست میدم ولی این اصلن در مورد شما صدق نمیکنه شما دقیقا میدونی دارین چیکار میکنین. بزار بگم با چه جمله ای حال کردم، چون احساس خوبی بهم دست داد، جمله اول پاراگراف آخر، که انگار داشتین با کسی که در مقابلتون نشسته صحبت میکنین و من هم به خودم گرفتم، سلام اوشن خوب.

تازه فهمیدم این استادهای زبان چه ظلمی به من کردن که منو از کلاس اخراج نمیکردن، با این درک مطلب مزخرفم! پاراگراف اول رو به هیچ عنوان نفهمیدم، فقط میتونم بگم خوشحالم که کلاس براتون لذت بخش بوده، هیچ چیز دیگه نفهمیدم(من اینجوری که میگم اصن انتظارندارم شما بیاین و برام توضیح بدین ها، خب شنونده باید عاقل باشه، تقصیر خودمه) ... آقا بیا یه وبلاگ راه بندازیم شما توش فنگلیش بنویس بعد من بیام به فارسی تایپش کنم، من خیلی وقت که دارم بهش فکر میکنم، جدی دارم میگم، اگه موافقی من با کمال میل حاضرم، همه سهامش هم برای تو، موافقی ؟ در مورد پیشنهادم فکر کن من همه جور هستم.

در مورد جنگ اصلن حرفی ندارم ... ما خودمون دچار همین جنگ بودیم اونم هشت سال، کدوم کشورها به ما کمک کردن!؟ احساس همدردی در من خشک شده و اصلن هیچ احساس انسانی در اینمورد ندارم چون هنوز هم کشور خودم دچار تبعات اون جنگ هست، مرا چه به دلسوزی برای دیگر کشورها، من هنوز نتونستم کشور خودم رو بسازم... هر چند بازهم شما بهترین نکات رو گفتین اما من نظری ندارم.

اما در مورد روحیه پری دریایی خودمون میخوام یه پیشنهاد بدم، به نظرم این حساسیت ها برمیگرده به اینکه خیلی روی خودمون و شرایط مون زووم میکنیم، یعنی اگه بتونی فکرتون رو توی اون لحظات که ناراحت هستین و احساس شکنندگی دارید، به طوری وسعت بدی که خودت رو ذره کوچیکی ببینی در این عالم هستی و به دلایل زندگی و بدنیا اومدنتون فکر کنید، به دلایل آفرینش و اینکه قرار نبود بیایم و در زمین راحت باشیم، به آرمانها و آرزوهاتون، حتما احساس سبکبالی و بهتری خواهید داشت، سعی کن خودت رو از در محوریت قرار دادن معاف کنی و بدونی که تنها ما نیستیم که داریم تصمیم میگیریم بلکه یه نیروی الهی همیشه مددکار و همراهمان هست ... همیشه توی اینجوری مواقع سعی کن خودت رو رها کنی و در جمع دیگر موجودات جهان خودت رو تصور کن بعد خواهی دید که چقدر دلت بزرگ میشه و مقاوم و مستحکمتر میشی و دیگه با هر بادی تکون خواهی خورد اونموقع خودت رو وصل کردی به نیروی عظیمی که هیچ نیرویی دیگری نمیتونه روی اون اثر کنه، نمیدونم تونستم خوب بیانش کنم یا نه. بهرحال اقیانوسی گفتن، وای به روزی که اقیانوس طوفانی بشه دیگه هیچ کشتی از امواج سهمگینش جان سالم بدر نمیبره، هیچ موج شکنی رو یاری مقاومت در برابر نیست ... اما همین اقیانوس در آرامشش، مامن کسانی است که برای کسب روزی در اون رفت و آمد میکنن، بعضی ها برای گردش و تفریح بعضی ها برای تحقیق، خودت میدونی که اقیانوس چقدر وسیع هست، یادت نره تو اوشن هستی به راحتی کسی یا چیزی نمیتونه روی تو اثر بزار، تو بزرگ و قوی هستی اوشن.

11:44 PM

 

Post a Comment

<< Home